امام رضا

امام رضا
 

اي غريبي كه دل گرفته ها را خوب مي پذيري. امروز دلم خيلي گرفته و اميد دارم نامه مرا بپذيري. 
سلام اي رضاي خدا!در وجود تو، سلام اي خورشيد گرمابخش وجودم! 
وقتي خيلي كوچك بودم براي بار اول كه به حرم پاكت پا نهادم از اين همه نيازمنداني كه گرد حرمت مي چرخيدند تعجب كردم، تا اين كه خودم نيز در گردش دور وجودت پروانه نورت گشتم. 
هرچه بيشتر نزديكت مي شدم سوختنم را كمتر احساس مي كردم. حالا كه بزرگتر شده ام و عميق تر تو را مي فهمم خودم را نيازمندتر مي بينم. 

منبع:وبلاگ مهر هشتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
| سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:دل, نوشته,امام ,رضا, ||  فاطمه
شفا... حدیث... ساعت بزرگ و قدیمی صحن ازادی قدیمی ترین درب موزه یک رواق بجای سرای وزیرنظام... اقا سلام.... یارضا... عکس ازنقاره زنی.... اقا جان.... سلام... پنج داستان کوتاه وزیبا از زندگی امام سفارشات امام رضا جهت تربیت فرزندان نگاهی گذرا ب زندگی امام شبی تنها... بحث و گفت و گو میان امام رضا ومامون.... گنبد زرد طلا... عکس....
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : محـض رضـا علیه السّلام