امام رضا

امام رضا
 

کاش میدانستیم ؛

امامی که از اعمالمان رضا نباشد را نمیتوان رضا خواند ...

آقا ببخش ...

پاک نیامده ایم 

====================

السلام علیک یا انیس النفوس السلام علیک یا سلطان یا علی ابن موسی الرضا

 

 

جملات زیبا گیله مرد

 

جملات زیبا گیله مرد

 

 
 
نویسنده : گیله مرد - ساعت ٩:۱٥ ‎ب.ظ روز یکشنبه ٢٤ دی ۱۳٩۱
 

گویند زیارت تو حج فقراست؛

بر گنبد و بارگاهت از دور سلام ...

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا «علیه السلام»

سراینده : ؟؟

منبع : وبلاگ مرجان سرخ

مرجان سرخ

 
 
نویسنده : گیله مرد - ساعت ۱٢:۳٠ ‎ق.ظ روز یکشنبه ۱ امرداد ۱۳٩۱
 

چند وقت پیش بود که در قسمت نظرات ، عزیزی نوشته بود میخواد بره مشهد ...

دلم تنگ روزهایی شد که ...

در جواب نوشتم خوشبحالتون، عرض ارادت ما رو به آقا برسونید ...

قبل از اینکه دکمه ی ارسال رو بزنم، کمی روی کلمه ی ارادت تامل کردم .

با خودم گفتم : کدوم ارادت ؟

گفته راست برو ،  چپ رفتم !

گفته مستقیم برو ،  کج رفتم !

گفته بخاطر خودت و رضای خدا بالا برو ، پایین رفتم !

 

مگر میشه مرید کسی بود ولی دوستدار کارهای مورد پسندش نبود ؟

مگر میشه مرید کسی بود ولی دوستدار و مرتکب اعمال مورد تنفر و نهی ایشون بود ؟

واقعن میشه ؟

به گفتن التماس دعا رضایت و کفایت دادم .

 

آقا شما از ما دورید ... که نه ! ما از شما دوریم .

این متن رو نوشتم که بگم :

حسرت و داغ گفتن پیامی که می خواستم بنویسم تا بهتون برسونند بر دلم مونده ...

======================================

السلام علیک یا انیس النفوس السلام علیک یا سلطان یا علی ابن موسی الرضا

منبع یکـ گیله مرد

جملات زیبا گیله مرد

 
 
نویسنده : گیله مرد - ساعت ٦:۳۸ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ٢٤ اسفند ۱۳٩٠
 

مرجان سرخ 

و من گریخته ام؛

  و در پی من صیادها؛

    و فرا رویم دام ها؛

        یا ضامن آهو؛

          من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست ... 

نویسنده : ؟؟

منبع : وبلاگ مرجان سرخ

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا «علیه السلام»



 
 
نویسنده : گیله مرد - ساعت ٩:۱۸ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ٤ بهمن ۱۳٩٠
 

از برکت دعای تو باران گرفته است

یک شهر مرده با نفست جان گرفته است

بوی بهشت گمشده در توس می وزد

یا نه! هوای توست که جریان گرفته است ...

شاعر : ؟؟

===================

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام

جملات زیبا گیله مرد

شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام رضا علیه السلام، در آخرین روز ماه صفر ، ماه غم و عزا ، محضر مقدس امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف ) و همه شیعیان و شما دوستان عزیز تسلیت باد .

 
 
نویسنده : گیله مرد - ساعت ۸:٥۱ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ٤ بهمن ۱۳٩٠
 

بیا ای زهر کین کم کم، مداوای جراحت کن

مرا از خون دل خوردن، بیا ای مرگ و راحت کن

هزاران حجله از آهِ، غریبی چیده‌ام اینجا

چو نیلوفر ز بی‌تابی، به خود پیچیده‌ام اینجا

رضا جانم رضا جانم

صبوری کردم از اوّل، اگر خون دلی خوردم

که میراث شهادت را، به اِرث از مادرم بردم

جواد! ای دیدن رویت، امید و آرزوی من

بیا ای یوسف زهرا، تبسّم کن به روی من

رضا جانم رضا جانم

در این غربت که هر ساعت، شود افزون ملال من

گلِ اشکِ جواد آمد، به گلبرگِ جمال من

گل اشک جوادش را، بگیر ای دل به دست امروز

شود کارش دُرست آخر، دل هر کس شکست امروز

رضا جانم رضا جانم

الا ای حجت هشتم، که از جام تو مستم من

ضریح با صفایت را، دخیل گریه بستم من

به عشقت می‌روم عمری، از این صحرا به آن صحرا

مرا آهو حسابم کن، به جان مادرت زهرا

رضا جانم رضا جانم...

شاعر : ؟؟

منبع : وبلاگ قند و عسل

==============

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

السلام علیک یا شمس الشموس

السلام علیک یا غریب الغربا

السلام علیک یا امام الرئوف

جملات زیبا گیله مرد

 

 
 
نویسنده : گیله مرد - ساعت ۱۱:٤۱ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۳٩٠
 

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو، دلِ شکستهِ ی من
به پای بوس نگاهت، غریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست.
کبوتر دل من، بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید ...

شاعر : ؟؟

جملات زیبا گیله مرد
================

السلام علیک یا سیدنا و مولانا یا اباالحسن یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
جملات زیبا گیله مرد

منبع:وبلاگ جملات زیبا گلیه مرد
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
| سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:عکس,حرم,امام,رضا, ||  فاطمه
شفا... حدیث... ساعت بزرگ و قدیمی صحن ازادی قدیمی ترین درب موزه یک رواق بجای سرای وزیرنظام... اقا سلام.... یارضا... عکس ازنقاره زنی.... اقا جان.... سلام... پنج داستان کوتاه وزیبا از زندگی امام سفارشات امام رضا جهت تربیت فرزندان نگاهی گذرا ب زندگی امام شبی تنها... بحث و گفت و گو میان امام رضا ومامون.... گنبد زرد طلا... عکس....
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : محـض رضـا علیه السّلام