امام رضا

امام رضا
 

 غرق نور است و طلا                   گنبد زرد رضا

بوی گل، بوی گلاب                   می رسد از همه جا

مثل یک خورشید است               می درخشد از دور
شده از این خورشید                   شهر مشهد پر نور

چشمها خیره به او                    قلبها غرق دعاست
بر لب پیر و جوان                    یا رضا یا رضاست

ای خدا کاش که من                    یک کبوتر بودم
روی این گنبد زرد                     شاد می آسودم

می زدم بال و پری                     دور تا دور حرم
از دلم پر می زد                      ماتم و غصه و غم

زیر چتر آفتاب                        در حرم نشسته ام
دل به روی غصه ها                 شادمانه بسته ام

ابر تیره دلم                            پاره پاره می شود
آسمان قلب من                        پر ستاره می شود

یک صدای آشنا                      از فضای رو به رو
می رسد به گوش من               بق بقو بقو بقو 

بق بقو بقو کنان                      دسته کبوتران 
آب و دانه می خورند                می پرند در آسمان

می شوم کبوتری                   چون کبوتر حرم 
دور گنبد طلا                       شادمانه می پرم 

منبع: هشتمین خورشید ولایت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
| یک شنبه 17 اسفند 1393برچسب:, ||  فاطمه
شفا... حدیث... ساعت بزرگ و قدیمی صحن ازادی قدیمی ترین درب موزه یک رواق بجای سرای وزیرنظام... اقا سلام.... یارضا... عکس ازنقاره زنی.... اقا جان.... سلام... پنج داستان کوتاه وزیبا از زندگی امام سفارشات امام رضا جهت تربیت فرزندان نگاهی گذرا ب زندگی امام شبی تنها... بحث و گفت و گو میان امام رضا ومامون.... گنبد زرد طلا... عکس....
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : محـض رضـا علیه السّلام